torsdag 9 februari 2012

Work

Kul, kollade schemat igår kväll och såg att jag började 07:30 ändå satt jag väckarklockan så jag skulle gå upp tidigt. Nu har jag en hel halvtimme över, en halvtimme som jag kunde ha sovit istället :s

Idag jobbar jag iallafall till 11 :)
Men har barnen på dagis till 13, får se vad jag hittar på eller jag kanske till och med behöver va på jobbet lite extra och greja med pappersarbete.

Igår kväll va jag på min gamla avdelning och jobbade med två Goa tjejer. Känner mer och mer att det är psykiatri jag vill jobba med. Det hände mer där och där kan man verkligen lära sig mycket och utvecklas.
Men lite skrämmande är det också. Men även det är roligt :)

Nä nu ska jag fortsätta med min frukost och sen åka.

Fy f*n va äckliga ögon jag fick på denna bild :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar